fredag, februari 16, 2007

Inte så illa som det låter

Så, att ta sig över det magiska strecket vid 30 är inte så illa som många vill antyda. Jag har aldrig haft ångest över att bli äldre och tror inte att jag kommer få det i framtiden heller, det är bättre att leva i nuet och ha det bra just nu.

Min trettioårsdag firades med pompa och ståt här hemma i min lägenhet där ett tiotal personer tryckte ihop sig så gott de kunde. Vincent och Ludvig var med och livade upp stämningen och Ludvig måste ha tyckt att det var ostädat på toaletten för han tog sig friheten att spruta ut flytande tvål överallt inklusive sig själv och brorsan... Så nu är det glatt värre på toagolvet...

Mat och dryck avnjöts i samspel med Melodifestivalen och alla var nöjda när de så småninom gick hem.

På söndagen så bjöds släkten på smörgåstårta och chokladkaka och denna dag var förlagd till mina föräldrars hem eftersom mitt egen lägenhet inte rymmer så många personer. Fullt hus blev det här också och som vanligt full fart med alla ungarna i rackartagen...

Jag vill här och nu tacka för det goda sällskapet och för alla finfina presenter!