söndag, april 15, 2007

Outstanding

För inte så länge sedan tog jag en tripp till Jönköping och hälsade på Urban och David. David jobbade tyvärr så han missade dagens huvudattraktion som var Go-Cart på Vroom utanför Jönköping. Det var en fantastiskt vacker vårdag med värme i luften så det var perfekt för ett hårt race på banan. Förutom jag och Urban så var två av Urbans polare med och vi fick tilldelat handskar, overall, glasögon och hjälm för att komma in i den rätta racingkänslan. Redan efter ett par varv så hade vi luskat ut vem som skulle ta hem detta race med överlägsna varvtider, nämligen JAG... De andra tre ville så klart ha revansch så vi körde en omgång till med den följden att jag putsade mina varvtider ännu mer och defilerade in i mål utan sikte av trion bakom. Att bilar snurrade runt och "fastnade" har ingenting med saken att göra...