söndag, november 27, 2005

Ankomst?

Idag har det varit första advent. Var i kyrkan för att få lite julstämning och det funkade bra. Ska spela bas imorgon kväll, kan bli roligt...
Jag lyckades också med att dra den sista kabeln till den sjätte spoten. Nu lyser de allihop, snyggt. Passade också på att damsuga bort allt sågspån och skit som hamnar på golvet när man bygger, sågar och mekar... Så har jag målat taklisterna en gång. Får ta de en gång till imorgon så är de klara att monteras...
Igår var jag på två frilansjobb, bl a så var det Trolmens SK som firade 60 år. Det var en trevlig föreställning med många runda fötter... Jag var också i Skövde för att skaffa mig en snygg adventsstjärna som ska pryda mitt nya hem. Men jag hittade inte den rätta. Istället brände jag alldeles för mycket pengar på kläder. Å andra sidan så handlar jag inte kläder så ofta.
Villa vann idag mot Boltic med 7-6.