torsdag, april 26, 2007

Röris

Har tränat på Lifeclub i Götene sedan i februari då kommunen fick till en bra deal med gymmet, vilket innebär att det är väldigt förmånligt att träna där. De är med i en stor nationell kedja så man kan träna lite varstans i världen, t ex i Lidköping också, bra va?!

Nu har jag kommit så pass långt i träningen att jag börjat heja på biffarna som bor på gymmet. Själv hoppas jag att jag ska slippa bo där, men jag har ingen lust att sluta gå dit nu när jag kommit in i det så bra... Försöker träna minst två gånger per vecka, men det ultimata i mitt fall är söndag, tisdag och torsdag... Idag är det torsdag och nu ska jag föra in foder...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snart kan det säkert bli aktuellt att gå upp en storlek på storbandströjan när överkroppen börjar svälla å det grövsta.

XXL eller möjligvis XXXL beställes enklast genom vår manacher Kenth-Ingvar.

08 maj, 2007 22:37  

Skicka en kommentar

<< Home