fredag, december 23, 2005

Lite klarare

Det var nu ett tag sen jag skrev här senast. Under tiden har jag varit på konsert med Susanne Alfvengren och på lussedisco i Göteneparken, plus flera andra saker för tidningens räkning. Jag börjar bli klar i rummet nu. Golv är lagt och möbler är inflyttade. TV-bänken är riggad och likaså steron, så nu kan man leva ett lite bättre liv igen... Imorgon är det julafton och då bär det av till Österäng för att fira. Innan dess ska jag till Götene kyrka för att bevaka julstämningen och sen på kvällen håller jag koll på en midnattsmässa i Elimkyrkan i Götene. Lite jobb på julaftonen också... Klapparna är näst intill klara, ska bara slå in ett par. Skönt att det blivit nerdragningar på julklappsköpet i år. Jag hoppas att de andra tycker lika dant. Får se om det kommer hem några gamla rävar som sitter och trycker i de större städerna, det brukar bli ett gäng iallafall... Kom på att detta är den första julen i mannaminne som jag inte ska spela någonstans, inte vad jag vet idag iallafall. God Jul!